Sunday Sunny Sunday

Oj! Vilhen långhelg!
Man skulle ju kunna tro att det har vart en grym fest, rätt igenom, heela helgen... Men ikke!
Visserligen känns det lite så i kroppen, men istället har jag jobbat 37 timmar.
Har avslutat de två senaste jobbdagarna på puben, men no no no nada sprit för min del.
10 dagar kvar, and counting...
Ärligt talat så är det inte mycket som slår en kall drink i solen... Mojito, forzen daiquiri... Yummi*

Herregud, vad många begåvade killar jag har träffat i helgen ;)
Förstår inte var alla kom ifrån.... Det måste vara solen... Det är ju då de begåvade killarna kommer framkrypandes ;)

Idag skiner solen igen :) Kan tyvärr inte njuta så mycket av den, ska ta igen en massa på uppsatsen som jag inte orkat eller hunnit de sista dagarna... Ikväll blir det söndagsmys i Norrliden :)

Nu blir det uppsats och Ben&Jerrys cockie dough   *mums*


Sommaren 2008, kommer rocka*


31 dagar kvar till examen
36 dagar till Hultfredsveckan börjar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0