Sunshine =)

Life is good =)
Två veckor till examen, tre veckor kvar till Hultan, Londontripp?, sommar...
Fan va bra allt är! Det fanns fan hopp för mig också =)
Skönt att vet att man inte är allt för omöjlig när det gäller sånt där!!!

Imorn är det Byttan som gäller (Japp nu gör jag reklam igen, o ja jag äter gratis på VARENDA ställe jag skriver om, jag är en grymt viktig person) 25-års middag för Lollo på jobbet =) Sen en pubrunda i Kälmäää (Ja jag bor gratis i Kalmar med)...



Mina tankar går till dina allra närmsta anhöriga... Och till min familj... Vi visste att det skulle hända snart, men när det väl händer, så slår det så hårt. Tänk er själva att förlora sin fru, sin mamma, sin bästa väninna, innan hon ens har fyllt 60. Livet kan vara bra grymt =(

Kommentarer
Postat av: Petré

Hur blir jag en lika viktig person som du? jag vill också äta gratis på byttan. några speciella kriterier som ska uppfyllas? kan du inte börja skriva i din blogg om viktiga människor i kälmäää..!

2008-05-21 @ 13:00:08
Postat av: Anonym

http://www5.hik.se/personal/ebape/bild/pict1.jpg

2008-05-21 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0