Vetlanda tur och retur...

Hemåk blev det igår alltså :)
Jag körde, Tilda o Sandra drack en massa gott :)

In till stan, lämna Troja, vidare upp till min syster och fika lite!
Åhhh saknar henne!
Upp till speedwayen, o fan va jag lärde mig en massa igår!
Sjukr kul egentligen!
Blev för övrigt uppläxad av en 7-årig kille, som definitivt kunde mer om mig på ämnet :)

Vetlanda vann, och vi drog ner till Ladan! Var försvann alla 2 800 människor undrar man ju!
Efter lite strul blev det bestämt att vi skulle åka hem till Kalmar igen på kvällen :)

Så förbi McD och ner till Kalmar, 01.30 stupade jag i säng!

Idag blir det uppsats i någon timme, sen vidare till jobbet, börjar redan vid 14 idag...

Hello Sweden på söndag-måndag :)
Sjukt roligt! :)


Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ååååhhhhh, va du på Ladan? Jag e sjukt avis asså. Jag har legat med en tatuerad kille på toaletten där en gång. Har det hänt dig med? I så fall tycker jag att du ska skriva om det i din blogg!

2008-05-07 @ 14:25:13
Postat av: Johanna

Jag vet egentligen inte varför jag surfar in på denna tråkiga blogg. Dagens blogg handlar om McDonalds och speedway. SPEEDWAY! Det är en sport som vi feminister inte kan stå för! Så varför fortsätter du skriva om tråkiga saker? Kan du inte skiva och relatera till dåliga förhållanden istället för 7-åriga pojkar?

2008-05-07 @ 14:25:37
Postat av: Jennie

Speedway is the shit.. (kommer ju från västervik från början och dom kör också i elitserien) :P

2008-05-07 @ 16:16:43
Postat av: Johanna

Hej,

kolla in min blogg och skriv vad du tycker!

http://feministjohanna.blogg.se

2008-05-07 @ 16:28:55
Postat av: Elvis

Jag skiter väl i västervik. Vetlanda rules!!!!!

2008-05-07 @ 16:28:58
Postat av: Kristin

Förresten... Jag har blivit påkörd av en moppe en gång. Har du också det? I så fall tycker jag att du ska skriva om det i din blogg!

2008-05-07 @ 16:29:31
Postat av: Kristin

Jag håller med Elvis. Vetlanda rules asså! Där finns allt! - förutom snygga killar kanske. Åtmistone nya snygga killar som jag inte redan har legat med ;)

2008-05-07 @ 16:33:08
Postat av: Elin

hej malin du är min förebild och jag skulle vilja ställa lite frågor. alla som inte vill läsa kan blunda nuuu.
vilken är din favvisfärg?
var ligger vetlanda? har du vält kor nångång?
har du facebook? kan vi bli kompisar?
ta ingen skit/ Elin

2008-05-07 @ 16:36:08
Postat av: Mikkel

hur länge ska man behöva vänta på ett nytt inlägg? ska man nu skriva en blogg så se till att uppdatera frekvent. mitt liv känns lika tomt som som en uppdrucken flaska T-röd utan dina visdomsord. vad åt du på donken igår förresten?

2008-05-07 @ 21:36:52
Postat av: Sanna

Vänta vänta... jag måste bara skratta ihjäl mig!! hahahahahahahahahhahahahahha
dom här kommentarerna var typ det roligaste jag har läst!!! det gjorde hela min dag!
tack alla ni som inte har något bättre för er!!

Malin jag tar över din blogg när du tröttnar enbart för dom roliga kommentarerna!

Hörs i morrn..
kärlek!

2008-05-09 @ 00:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0