ByeBye Kalmar

Så... Sista kvällen i Kalmar...
Konstigt det känns!
Imorn är det flytt till Vetlanda... Känns sådär!
Jag vet dock att det hade känts värre om det var för att stanna där...
Vetlanda... Näe mycket mycket mycket hellre Göteborg!
Ska bli kul att komma hem ett tag, träffa sina vänner, umgås med familjen mycket och så...
Men det är nog tur att jag åker vidare sen... Mentaliteten, attityden och stämningen i Vetlanda och jag passar inte ihop.
Men som sagt, ska bli kul att vara hemma den tiden som jag är hemma =)

Med flytten här lämnar jag mina kära... Eller usch va hemskt det låter. Bli lite blödig nu känner jag... Men som min älskade Sanna sa häromdagen:

It's not The End, it's just The End of an Era... ;)

Jag är bara Kalmarbo i en dag till, sen när jag är här så är jag besökare...
Fast som sagt... Det hade vart mer tungt om jag inte hade något att se fram emot!
Men det har jag nu! Verkligen!!! Åh längtar =)

Ska städa lite till innan det blir sängen...

Puss♥





Sanna och jag på vår Aiya Napa resa! ♥



Tilda o jag i somras♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0