En svart dag för ett svartgult hjärta...

Vilken måndag!
Svarta måndagen!!
Rikard Norling sparkas av en AIK-ledning som verkar famla blint!
Nystart i all ära, men att mista 4 profiler på en och samma dag är oproffessionellt!
Hur kan man sparka Rikard Norling?!?!
Rikard har givit gnaget den säkerhet och stabila grund som ingen av de andra hattande tränarna kunde. Han och Nebo gav spelarna ett lugn och en enorm självkänsla! Att vända ryggen till för att AIK hamnar på en femte plats (som man inte är nöjd med, men visserligen är vi bäst i Sthlm) tycker jag är svinigt! Att inte låta Rikard och Nebo fortsätta med sitt arbete med laget är synd och skam! Det är bara sorgligt!

Rikard och Nebo, ni kommer vara saknade!

Skitmåndag helt enkelt!
Priserna på lägenheter i Göteborg sjunker tydligen inte heller...
Inte mycket i a f, det som märks är tiden som de är till salu...
Nya tag... Imorn...För idag är en dag där jag bara är besviken!
Inte ens en Häagen-Dazs kunde råda bot på det!

Snart Matakuten (pensionärsvarning jag vet) Sen Boston Tea Party (låg humor jag vet)... Men jag får, helt utan motivation, för det är svarta måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0