FlötSöndag!

Sistad dagen på helgen (som egentligen skulle tillbringas i Gbg, men nåt hände... Inte vet jag?!)!
Fars dag idag i a f, och jag har vart hemma hos mamma o pappa! Och ätit, ätit och ätit!
Alldeles för mycket haha!
Tårta, fläskfilé, rostade potatis, pannacotta, kaffe o tårta!
GUDENS!!!
Får bli en morgonpromenad imorn =)

Va på Harrys igår, och det är ju ett speciellt ställe, mina vänner!
Påminde lite om Utposten vissa stunder haha!
Och alldeles för gamla farbröder som raggar på alldeles för unga flickor!
Underhållning på hög nivå ;)

På fredag flyttar jag från Kalmar!
Så hela veckan kommer att ägnas åt packning!!
Det enda jag har lyckats med hittils är att rensa ur bland mina kläder!
Oerhört välbehövligt!

NU ska jag slöa framför tv:n!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0