Göteborg!

Jag ÄLSKAR Göteborg!
Vilken underbar stad!!
Har vart uppe där i tre dagar för att lära mig staden, spårvagnslinjer, bussar och såklart kolla på lägenheter!
Och visst finns det guldkorn =)
Jag har varit i Haga och fikat på Husaren, samma fik som var favoritfiket när Åsa bodde i Göteborg för 11 år sedan!
Jag har hoppat som en galning in på spårvagnar (inte åkt fel en enda gång!!), gått och läst kartor och bara njutit av Göteborg!
Två månader kvar, sen är det även min hemstad!

Jag har upptäckt att det är OTROLIGT backigt där! Uppochneruppoch ner, det är DÄRFÖR jag har benhinneinflamation nu! Och det beror, enligt friskvårdsMattahulda, på att jag inte har strechat mina stora vadmuskler! AjjaBajja Malin! (jag menar inte stora som i gigantiska, utan helt enkelt dom stora vadmusklerna)

Jag har heller aldrig rest så här mycket under såhär lite tid! Tror jag kan mäta all min tågtid i livet med den tiden jag har spenderat på tåg denna och förra månaden, tror att det går jämt ut!

2009 kommer bli det mest utvecklande för mig i världshistorien! Gud, jag har verkligen fått världens bästa jobb! =)

Puss o hej! ♥


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0