Halloween

Jajjemen!
Halloween var över och jag har INTE klätt ut mig till något...
Jag har ju jobbat! Och skönt är det, hade inte haft energi att fixa till något spexigt ändå...
I helgen har det även vart allahelgona helgen... Helgen då man hedrar de döda.
Är inte det lite konstigt att man slår ihop dessa helger?
Jag tycker det är tråkigt, då sakerna inte alls passar ihop!
För det rimmar dåligt att hedra döda, samtidigt som man är utklädd till någon zombie, groda eller monster.
Kunde man inte lagt Halloween en vecka senare, vem har bestämt undrar man genast!

Jag menar absolut inte att man ska gå runt och va ledsen och stilla en hel helg när det är alla helgona, men  det känns inte som om sakerna hör ihop...

Hur eller hur

Idag har jag vart hemma hos mor och far på landet och bytt ill vinterdäck!
Har även bakat otroligt söta cupcakes! Choklad med chokladglasyr och små hjärtan på!
MUMS!
Har fått med kartonger hem, för snart ska jag börja flytta!
Känns både vemodigt och otroligt spännande!!

Nu ska jag gå och läsa min finansieringsbok som jag läser på egen fri vilja för att friska upp minnet!!
Konstig? Nej
Proffessionell? Mycket ;)



ASFINA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0