Med facit i hand...

...så undrar man hur många av de valen som man har gjort som verkligen var smarta...

Man inser i efterhand att det finns saker som man borde gjort, saker som man borde hållt sig i från och saker man inte ens borde ha tittat på...
Å andra sidan är det antagligen dom sakerna som har format den man är...

För utan alla misstag, lyckade felsteg, svåra val och samvetskval hade man antagligen inte varit där man är idag....
Så därför så är det bara att borsta av sig "misstagen" och inte se bakåt utan bara framåt...

Det som är gjort är gjort, och går aldrig att ändra på. Det gäller att blicka framåt och göra det bästa av det som kommer...



Slutfilosoferat!!

Lägenheten igår var som en dröm!
Så nu längtar jag till på lördag bara för att få höra alla praktiska detaljer!
Shit vilket ställe!

Gick förbi kontoret igår med och jag vill börja NU! NU! NU! NU!
Fast det är bara en och en halv månad kvar till jag börjar...
Och två månader till jag får lägenheten =)
 
Längtar till Kalmar  på lördag =) Middag med min underbara fina bästa Sanna! Jag saknar dej!!
Inte att förglömma är girlsen i Norrliden! Saknar er med!!!

Dags att göra lite nytta?

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0