Underbara, sköna, lugna söndagskväll...

Men GUD va bra jag har det!
Kom hem från jobbet för en halvtimme sen...
Sitter nu framför öppna brasan, datorn i knät, soft musik och ett glas pinot noir till höger om mig!
Gudars så bra det känns...
Känns som om alla söndagar borde vara såhär =)

Helgen har vart underhållande...
Fredagen var wajld änd cräjzy... Blir lätt så på förfest hos Natta =)
Väldigt kul, skrattade hur mycket som helst =)

Lördagen var annorlunda... Kul men som sagt annorlunda...
Det finns även: The Seventh Wheel, tydligen ;)
Aja... Själv välja, själv ha..
Hotellet var kul!
Som sagt, ren balsam för själen..
Dock tror jag att det blev lite för mycket balsam för själen igår...
Konfunderad.... Mycket!!

Idag har jag som sagt jobbat, och nu sitter jag bara och myser!!
Man ska njuta av livet så ofta som möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0