Förståndiga Malin

Igår blev inte jobbkvällen längre än 22.30.
Vilket var tur, jag var rätt mycket helt ur form!!
Efter jobbet tog jag en tur upp till Norrliden för att besöka flickorna Bus kräftskiva...
Som var i full urspårning ;) Haha!
Körde ner dom till Palace och förnuftig som jag är åkte jag hem, och somnade på ungefär 2 röda!

Vaknar lite lätt förkyld och lite trött idag med....
Man kanske skulle druckit lite vin i a f ;)

Imorn drar jag till Stockholm, mot den viktigaste intervjun hittils!!
Jag skulle göra så otroligt mycket för att få det jobbet!
Så nu ska jag plugga vidare info om företaget, sedan ska jag öva min personliga presentation framför spegeln...
Ska även packa lite med...

Sedan bär det av till jobbet vid 12-tiden....

Titta, effektiv även på en måndag!
Hejja mej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0