Fredag...

Och som vilken fredag som helst så jobbar jag ikväll!
Fick rycka in extra igår.. Resulterade i 9,5 timmars jobb...
Välbehövliga timmar!
Kvällen avslutades på puben o Kåren =)
Sweet studentliv!

Helg... sen blir det äntligen tisdag!!
Åh va kul att se min mor o syster =)
Underbara dag!

Annars... Så är det som det är...
Jag visste ju att det skulle bli ett slut, bara inte när... Men nu är det gjort...
Känns tungt, men det går över...
Det gör det till slut... Men nu känns det inte okej!

Jobbsökandet fortsätter!
Har eventuellt en liiiiiite ljusglimt idag!
Jag hoppas hoppas hoppas!
(som alltid)


Ryck upp mig!
Sagt och gjort, nu ska jag träffa Tilda!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0