HitåDit

Ett evigt farande på mig den här veckan =)
Stockholm två gånger, Vetlanda o nu tillbaka i Kalmar!

Intervju igår... Jättekul!
Gjorde två tester, blev otroligt nöjd över resultaten! =) =)
Sen en personlig intervju på två timmar!
Spännande att få reda på allt, och att bara kunna prata!

Intervju idag...
Kändes rätt okej där med faktiskt =)

Ikväll är det back to work som gäller*
Jobbar bara fredag, lördag o söndag...
Sen nästa fredag!
Jättekonstigt!
Från att ha vart arbetsnarkoman till att va arbetslös för första gången i mitt liv :S
Som tur är så är jag bara HELT arbetslös i en månad...
O vem vet, med lite tur så har jag fullt upp ändå ;)

Svinkallt i lägenheten, ska minsann tända ljus o få upp lite värme!
Bäst att städa med! ÅH förstår itne varför det JÄMT ser ut som att en orkan har dragit igenom här!

Kul överraskning igår med =)

Tjohej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0