I fas...

Äntligen känner jag mig i fas med mitt jobbsökande...
Har arbetat igenom mig i stort sett alla annonser, som är intressanta!
Så nu behöver jag bara kika på annonser från dagens datum när jag går in o söker jobb =)
Idag när jag skulle in o kolla på mina ställen, så finns det inte en enda jobb!
Nada, zero, noll!


För övrigt så har jag en så trååååkig granne!
Igår när jag är på väg ner till tvättstugan, så möter jag henne (60+) i regnställ, total dyngsur.
-Åh va skönt, utbrister hon när hon ser mig.
-Jaha, vadå?
-Jag har vart ute o cyklat i regn och in motvind, och det var så skönt!
-Men det kan det väl inte vart?
-Jo, säger hon nästan lite sur
-ååååååkej!

Sen går jag vidare, och hon fortsätter upp, sjukt nöjd över att hon har cyklat i motvind OCH i regn!
O jag går neråt, irrriterad, för INGEN, ingeningeningen, kan tycka att det är skönt att cykla i motvind och i regn!
Sluta va så jäkla hurtig, det är SÖNDAG!

Dagens äldre!

Kommentarer
Postat av: michis

malin du får allt ta o kolla på barnen i bullerbyn.. åååh va härligt när det dammar :)

2008-10-06 @ 18:27:14
Postat av: Machuna

Mickis! ja just det ja... uch va solen skiner!!!!1



håller tummarna på jobbfronten för dej malin

2008-10-06 @ 20:59:23
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0