I told you I was trouble

Oh jag tycker om hösten!
Jag gör det!
Som ikväll! Min kväll består av att kolla på en av Amy Winehouses spelningar i London!
Den är väldigt intressant! Hur eller hur, flickebarnet har grym rytm och kan sjunga som ingen annan!
Sen att hon kan quit the drugs, det är det bara hon som kan inse...

Har även tänt en massa ljus i min lägenhet, för det är lite småkyligt här!
Håller på att packa min väska till imorgon med...
Det är få saker i mitt liv som jag har sett fram emot som detta!
Jag MÅSTE lyckas!! Jag MÅSTE!

För övrigt har SJ spårat ut (jag vet låg humor)!! Tilläg hit o dit o haaare! Farligt att bara ha biljetter med sittplatser o allt!
Gudens!

Näe, nu packning de luxe!

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0