I'm a loner...

Allt är bokat o klart till på söndag och måndag!
Buss, hotell och tåg...
Kruxet är ju: jag ska hitta i Stockholm med!
Ehm... Blir matt bara jag tänker på det...
Blir att hålla tungan rätt i mun, fötterna på marken och springa med strömmen?
Måste förbereda min presentation också...

Blir inte så mycket jobbande nu framöver heller...
Säsongen är ju nästan över...
...med allt vad det innebär... =(

Varför kan man inte vara opåverkbar?
Likgiltig?
Det hade vart enkelt då...
För det blir lätt komplicerat, mina vänner...
Som om ni inte visste...


Bara några dagar kvar


Saknar dig sen du försvann
Saknar dig och känner mig halv nu
Saknar dig, saknar vår lek den vi gjorde den du vet
Saknar och höra mitt namn sägas, jag saknar din hand
Saknar din pappas familj, saknar och ligga intill dig


Men öppnar du den där dörren, ta på dig skorna, måste jag ta sönder dig
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0