Näe vet ni va...

Det gick nog inte så bra som jag ville...
Tyvärr!
Det är ju tusan att när man ska försöka göra ett bra intryck så skenar alla känslor, intryck etc åt olika håll. Och så känns det bara som om man sitter o tjötar om inget...
Fyra personer som intervjuar en, det är jobbigt...
Plus att alla sitter o antecknar hela tiden med :S

Får svar denna veckan... Jag räknar inte med att jag går vidare till nästa urval (2 av 10 gör det)...
Fast jag skulle så jättegärna vilja ha denna tjänsten!
Den är så otroligt otroligt bra!

Till råga på allt går jag vilse i Stockholm och har dragit på mig en grym förkylning :S
Helt sliten!

Ska äta lunch me Angela sen och eftermiddagen kommer ägnas åt städning och engelska uppgift.

Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0