Stick with it....

Fredag idag!
LÖN på kontot :D
Tjohooo*

Dock ser man fondernas värde när man går in på kontot... Och FY fan va tråkiga dom är!
Herregud! Det är så lätt att vara efterklok, jag SKULLE sålt när jag hade fått för mig att jag skulle sälja...
Men nu, nu är det bara att stick with it... Vänta ut lågkonjunkturerna och mötas av minus på värdeförändringar när man går in och kollar kontona...
Aja, fonder är ju ändå ett långsikt sparande...

Dagen idag kommer bestå av massage =)
Sedan en sväng på stan, lite shopping!!
Ikväll är det jobb som gäller!!

ringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringringring



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0