Tålamod...

Det bästa med att jobba på en hotellanläggning är att inse vid utstämplingen klockan 02.00: jag orkar inte köra hem nu, för att sedan köra hit igen om 7 timmar, så nu sover jag här. Så Carro o jag checkade in i en lägenhet och somnade otroligt snabbt!

Så... Nu börjar den riktiga väntan! Vänta vänta vänta....
Grejen är den att det kan ta upp till 12 dagar innan jag vet något... Det är alltså till nästa fredag!!
Herregud... Jag kommer ju verkligen gå och fundera på det VARJE dag!
Egentligen så är det skönt att vet vad det än blir...
Bara att veta om man ska säga upp lägenheten och börja packa, eller sätta sig ner och söka jobb igen...
Shit...

Dagen idag ska jag fylla med uppsatsskrivande, städning och träning!!
Ska försöka komma igång med träningen nu på allvar också =)


Pengar på fredag och fest på lördag! =)
Tro det eller ej, jag är ledig en lördag! (och även söndagen =))

Tjohej

Kommentarer
Postat av: Machuna

håller tummen för dej iaf. Det vet du. hoppas det blir som du vill iaf.

2008-10-20 @ 23:08:28
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0