Vilken dag =)

Åh vilken bra dag!
Jag har en otroligt underbar familj!
I LOVE♥

Dagen har tillbringats på stan, med shopping, barnvagnsprovning och en hel del ätande =)
Hann även med IKEA =)

Fick ett samtal, så jag har en till intervju nästa vecka =)
Nu är det verkligen hejja mig!

Kvällen kommer antagligen tillbringas i min soffa med massa ljus tända o en filt!
Gick nån typisk Malin-film på trean tror jag =)

Imorn måste jag veeeeerkligen ta tag i engelskan...
MIckis, det där med planering är underskattat!
Ska försöka mig på det med ;)

Tacohej :P

Kommentarer
Postat av: Machuna

kul att se att det går åt rätt håll iaf.





kram på dej

2008-10-08 @ 00:06:33
URL: http://machuna.wordpress.com
Postat av: michis

ja alldeles för underskattat =) hmpf.. dålig självdisciplin kanske kan ha en viss betydelse i sammanhanget oxå ;)

2008-10-08 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0