Were we still kissing...

Häj häj speedway!
Jäkla skiit! 16 poängs skillnad till ikväll!
Det ser inte ljust ut för Vetlanda mina vänner...

OM vi har tur så gör Gislaved bort sig och vi prickar in 4 5-1 det första vi gör, och då är det match igen... Men ärligt talat... Hur stor är den chansen?

Kvällen igår tillbringades på Olles med Tilda :)
Mat, vin och sång! Haha!

Idag är det back to work... Imorn är jag extrainringd, men det är bra :)

Nu ska jag försöka klura ur mitt engelska fonetiska test...

Pöss o häj





Were we still kissing when you knew that we were through?
Were we still holding hands when you began to see us from another point of view?
Tell me was I slipping before I even knew
Did I fall down and make my mind go black and blue?

Didn't I know, and couldn't I see
And why did I have to make those same mistakes

Kommentarer
Postat av: Per

klart vi gör =) fast ESS annordnar ju bara resan, vi gör festerna ;)

2008-10-01 @ 11:51:15
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0