Civilekonom!

Idag kom bekräftelsen på att jag numera kan kalla mig för Civilekonom.
Är ju egentligen ingen större skillnad mot innan, bara att det förhoppningsvis låter lite bättre i ansökningarna.
Arbetsgivarna vet då att ett visst antal poäng inom företagsekonomi, nationalekonomi, statistik, handelsrätt etc är tagna. Så nu blir det att skriva om mitt CV =)

Kom på, eller rättare sagt, blev presenterad för en genialisk idé igår =)
Nu är det bara att veta om jag ska våga eller inte... om jag vill eller inte... om det hjälper mig eller inte...
Hmm, några funderingar där ja!

Skördefest på Öland...
Fullt ös!
Otroligt händelserik kväll igår! Haaaaare!

Nu ska jag lyssna igenom Metallicas nya album...

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0