Civilekonom?

Är jag eller är jag inte?
Hmm, ska skicka in papper nästa vecka, så vet jag då =)

Klarade i a f sista tentan =)
Vilket betyder att jag har alla poäng inom ekonomi som krävs för att bli auktoriserad revisor och civilekonom. Det jag ev kan falla på är mina "övriga ämnen"... Har ju riktat in mig på ekonomikurser... Har jag för lite poäng inom övriga ämnen så får jag väl läsa nåt kul: gitarr A? om det finns? ;)

Fredag i dag... helg! Like it would matter...
Jag har ju min helg oftast på söndag-måndag...
I alla fall betyder det att  jag har två dagar kvar på jobbet, sen är det HELG :) För oss ovanliga människor ;)
Personalfest på måndag =) Hmm?

Annars är allt bra, har bestämt mig för att leva lite mer i nuet än tre månader framåt (klyschigt va ;))
Har för övrigt grymma framtidsplaner (tänker inte släppa min planeringsnerv helt)

Diska tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0