Fri som en fågel?

Herregud vilken konstig dröm jag hade inatt!
Jag "sa upp mig" från studierna (?), sprang 2 km fort som satan, sen hoppade jag runt och sjöng "fri som en fågel" (ni vet den från Rasmus på luffen...) Vaknade när jag satt på ett flygplan, på väg nånstans...
Undra var jag skulle??

Äntligen ledig dag idag! Har jobbat 21 timmar de två senaste dagarna... Kanske inte låter mycket, men inkludera i det att man sitter ungefär en halvtimme per dag, annars är det full fart på benen... DÅ är det skönt att vara ledig i två dagar...

Egentligen så är jag helt obegränsad nu... Jag kan göra vad jag vill! När jag vill! Hur jag vill!
Ska bara komma på vad jag vill göra, var jag vill göra det och hur jag vill göra det...
Jobba utomlands? Resa lite? Flytta nån konstig stans? Haparanda ligger bra i munnen ;)
Äh jag vet inte?


Nu ska jag till Sanna!



Everybody is changing, and I don't feel the same


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0