Jag ska...

Jahopp....
Tilda o Sandra är på Cypern...
Jag är hemma och jobbar...
MAJ GAD!
Bannat!!

Jag vill väl me va på Cypern o inte vara fast pendlande mellan Öland o Kalmar...
Fram o tillbaka, fram o tillbaka...
Hejja mig!

Jag ska (när jag får ett "vanligt" jobb) börja äta brunch på söndagar!
Jag tror att det är grymt!
På riktigt!
Sitta nånstans, dricka ett glas champagne, skvallra om helgen...
Hmm, suck... När?

Nåt mer jag ska göra är att komma igång med min träning igen!
Tränade tjyven 4 dagar i veckan i våras och nu?
Visserligen går jag 8 timmar om dagen på jobbet, men vill träna på riktigt...

Ska jag göra nåt mer? Skaffa kissekatt kanske?

Äh orka...
Nu ska jag... göra nåt annat som folk med "ovanliga" jobb gör såhärdags på kvällen?

Imorn ska jag i alla fall ta ett steg närmre min golfproffskarriär... (om det inte regnar)

tjohej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0