Lite hemlig!

Jag är lite hemlig! Det är skitkul!
Lite sekretessbelagd nästan!
Yeeeah!

Jag har kommit på en sak...
När man är som fulast, varför träffar man alltid dom personerna som man inte vill träffa??
T ex när man är sjukt trött en söndag, ska åka o handla frukost, tänker att: VEM är ute en söndag?
Så när man då går där i affären och ser ut som sju svåra år så går man självklart in i en sån person...
Och så måste man alltid ursäkta sig med att: ja jag jobbade så sent igår o la la la, när personen i fråga ser ut som en fräsch rosenknopp, eller nåt!
Sen går man o skäms lite att man inte kan göra sig i ordning mer...
Men orka, det är söndag och jag blir inte snyggare än så på söndagar! :)

Niklas Strömstedt spelade live på Ekerum i helgen! Han va där med ett sällskap och spelade lite i puben på kvällen...
Många trevliga hits som man kunde sjunga med till  =)

Nu ska jag laga mat, sen köpa skolböcker, gå på massage, jobba och dricka vin*

Hejja mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0