Nathing

Fan va trött jag är!
Borde sovit längre idag! Mycket längre!
Hade ju tänkt att spela golf, men så kunde inte min medspelare så nu sitter jag här o har gått upp helt tidigt i typ onödan?
Vad göra en dag som denna?
Behövs alltid fixa lite hemma, så det blir väl det?
Lön äntligen! Verkligen behövligt!
Får väl dra ner lite på stan o kolla läget :)
Och försöka att INTE göra av med alla pengar på en gång...

Jag fick i alla fall 10 poäng på golfen igår...
Snart får jag 18 och har då officiellt handicap...
Lär inte bli väldigt mycket spelande i helgen då det är skördefest, stor beställning och fullbelagt på hotellet...
Aja... så är det...

Knappt en månad kvar på jobbet... göra sen? *hjälp* :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0