Sista september

Nemas Vetlanda för mig idag...
Ska försöka att få mina pengar att räcka ett tag denna månaden tänkte jag!
Alltid spännande ;)
Får besök nästa vecka av mor och syster, så då ska jag göra av med dom ;)

Idag är en seg dag...
Har sökt ett jobb än så länge, och fler måste det bli...
Ska stryka nu, sen måste dammsugaren fram en sväng!
Ikväll ska jag träffa Tilda! Herreguuuud va längesen det va!
Antagligen en lång kväll på deras veranda med en MASSA update =)

Oktober imorn!
VAD hände med sommaren?!?!
Den tog slut SÅ fort!
Jag fattar inget!
Nu är det officiellt vinter!
Nästan!

nu ska jag beställa min jacka! För nu är det vinter!
Så det så!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0