Virus o grejjer?

Asså?
Jag är fan inte teknisk för fem öre!
Har haft hjälp att installera nåt virusgrejs! Och tur är väl det, det vart ju alldeles tjockt med trojan hit o dit?
Inte vet jag vad allt är!

Igår efter jobbet hann vi med ett besök på pubben i borgholm..
Pallade tre drinkar, sen var jag såååå trött o stupade i säng!
Herregud, jag fattar när folk säger att dom är trötta efter en jobbvecka!

Imorn jobbar jag ett vanligt 8-timmars pass, o sen ledig igen på tisdag!
På tisdag ska jag även gå till min massörska, och se vad hon säger om min rygg som är allt annat än bra!

För övrigt så är livet en enda lågkonjunktur just nu!
Till och med IKEA drar åt för den kommande lågkonjunkturen!
Företag varslar folk, sysslolösheten kommer att öka och där står jag!
Nyutexaminerad, ingen arbetslivserfanhet som är värd något, dock öppen för de flesta förslag, och ska försöka slå mig fram och hitta ett bra jobb!
Mission impossible, just nu känns det verkligen så!
Aja, inte tappa modet, då går det aldrig!
Men det är inte lätt att hålla huvudet högt när man hela tiden blir ratad...
Så värdelös är jag väl ändå inte?

Nu ska jag äta vindruvor o kolla på Helens små underverk, som jag antar är en ordentlig Malin-film!
Antagligen så kommer jag alltså lipa på slutet ;)


...men älskling vi ska alla en gång dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0