Lååååångfredag

Eller? Lång o lång vet jag inte, men effektiv dag!

Började dagen me frukost hos mor o far.
Sen slängde jag på mig gummistövlarna och ner i skogen o såga björk.
Pappa ville ju så gärna ha en björk med fjädrar i, så det fick han :)

Sen fram med räffsan o räffsa löv!
Många löv! Har lite o göra imorn också

Lagom vid elvakaffet anlände den andra familjen Karlqvist :)
Och det går inte fortsätta jobba när söta söta Maja är här!!
Hon är helt underbar!
När hon ligger i famnen och bara tittar på en... Då är man lycklig!!!

Har hunnit med två promenader idag också!
Skogsluft är riktigt najs!!

Påskafton imorn!! Då blir det fest =)
Hejja oss! Kommer bli himla himla skoj!

Lite missnöjd över att jaag inte träffar Sanna denna helgen, men med lite tur så är hon snart i Götet ;)

Nu ska jag fortsätta med min cola och chips och kanske spela lite spel med mamma :)

Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0