SIGNALFEL

SJ, kära SJ....

Signalfel för andra gången denna resan.... Glider just nu fram i en fart som t o m jag skulle kunna springa i fatt.
Herregud. Jag vill hem NU!

Jag är så trött!!!
Rummet som jag har haft på hotellet denna veckan har legat precis jämte receptionen, vilket gör att jag hör alla som kommer och går.
Jag somnade runt 23.00.

Klockan 00.00 vaknade jag för att två herrar hade tydligen trevligt utanför mitt rum. Dom satt och drack öl o skrattade högt. Jag somnade om.

Klockan 01.00 vaknade jag igen... Då var det damer som kom hem som även dom hade väldigt kul, även på innegården där jag har mitt fönster. Somnade efter  ett tag.

Klockan 02.15 kom halva Danmark hem. Det var nog ett helt gäng på 10 personer och fan va dom levde. HUR länge som helst! Åh vad bitter och trött jag var då!! Efter ungefär 10 minuter hade jag fått nog och tänkte be dom, vänligen men bestämt att hålla käften. Tyvärr hann dom upp i trappan innan jag kunde skälla på dom, som bara Malin kan klockan 02.25. (fråga Matilda ;))

Slutligen vaknar jag 05.15 och kan inte somna om, utan ligger och halvsover till jag ska upp klockan 06.00.

Så just IDAG är SJ:s signalproblem ett stort irritationsmoment för mig! Förseningen på 12 minuter kunde lika gärna varit 3 timmar i mina öron!



Tur att jag får sällskap av finaste sen, har på känn att han kan få mig på mycket bättre humör!
Hejja Oscar!!!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Tulda

hahahahaha.... Trust me, i know :P

2009-04-28 @ 21:11:19
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0