Valborgsmässoafton på ett tåg...

Jahopp...
Asså, jag har ett problem...
Alla helger, storhelger som vanliga helger, som jag jobbade innan blir lite jobbigt att planera...

- Vad gör man på Valborg?
- Finns det några rutiner runt den helgdagen som typ jul?
- Finns det valborgsmat, som det finns påskmat?
- När tänds brasan?
- Är det några uteställen öppna?
- Varför firar man Valborg?

Dessa frågor har jag vart lycklig ovetande om innan... Jag har alltid jobbat då ju... Helt plötsligt är man ledig, och inser att tre dagar måste fyllas med något... Tänkte åka till götet och stanna där, men insåg att tre dagar med  bara Sune som sällskap skulle ge mig lappsjuka!!

Så det blir hem och stressa i stället, för det vet jag hur man gör. Tillhör stresseliten så att säga...
Hemma i götet 17.17, klockan 20.02 går tåget igen... Hëmåt denna gången...
Hem till familjen alltså!! Ser mycket fram mot detta!
Helgen blir på Öland i stugan. Ska även spela golf =)
Och träffa mina vackra fina vänner Sanna o Tilda!

Har för övrigt köpt sveriges sötaste skor till Maja.

Mer för övrigt: jag är så kär :)
Finaste Oscar!!
Jag kan inte med ord beskriva hur bra han är och vilken underbar människa han är!!
Försök hitta bättre stöd, kärlek, omtanke!! Det blir ett långt letande kan jag upplysa er om!!
Kort o gott, jag är lycklig!! =)


Nej mina vänner, om jag skulle använda tåg-tiden till något produktivt, kanske sova :P
Sova är gött



Lily Allen är underskattad!



Och kan nån förklara grejen med såna här små skateboardar som man kör med fingrarna??? Jag fattar inte, är jag gammal då?


Kommentarer
Postat av: Tulda

vad då?? duger inte sune lr?? :P

2009-05-01 @ 23:34:01
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0