Civilisation :)

ÅH ÄNTLIGEN!
INTERNET!
Denna gudagåva till alla socialt missanpassade... ;)

Åh känns så skönt att bara kunna skriva av sig i tid och otid!

För ni ska veta hur mycket det har hänt på 3 veckor!!!
Det är 3 veckor sen jag drog från el stado!
Och det har vart både med och motgångar!
Nytt jobb vilket gör att man ibland känner sig som en inte alls så begåvad människa...
Vissa tillfällen känner man däremot att man är riktigt bra på det man gör och att det är helt rätt!!
Men så är det väl i början antar jag... Jag är ju inte den som ger mig...

Har fått min lägenhet och efter två vändor på IKEA så är man riktigt nöjd!
Är bara lite smågrejer som ska upp och skruvas dit o sådär...
Meeeen, då behöver jag en man och en borr...
Blocket? ;)

Hur eller hur så har jag kommit i ordning, trivs sjukt bra, nöjd med min tillvaro i stort!
Dock ska sägas att ett stort stort hål saknas i mitt hjärta... Det tillägnas min tjejer, och bara min tjejer! Ni fattas mig!


Wish you were here - Pink Floyd


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Malin, jag saknar dig! Du ska veta att jag tänker mycket på dig, och hoppas verkligen att alla är snälla mot dig därborta. Annars är det bara att ringa så kommer jag och fixar ;) Och tack för kommentaren, den värmde i hjärtat!

Älskar dig!

Kram

2009-02-10 @ 07:46:43
URL: http://kurjenkallio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0