I'm going for the sun

Hejja MIG!

Jag har tagit tag i mitt liv OCH var för första gången på SATS träningslokaler och körde Bodypump!
Jag som inte har tränat på år och dag ( typ ett halvår) räknar med GRYM träningsvärk imorn o på torsdag o på fredag...

Annars är det finfint...
Ska börja läsa lite till en utbildning ikväll... =)

Näe jag har nog inte mycket mer att säga...

Tillbaka till Top Model

Jo just det... Om folk går och tränar gruppträning, är det då inte meningen att dom ska göra som instruktören säger? Annars kan dom väl lika väl träna själva?? Eller?

För övrigt är jag SJUUUUUUKT sugen på att börja spela fotboll =)


Kommentarer
Postat av: Anna

ja malin är du på att börja spela i nått lag i gbg så följer jag med:) /Anna S

2009-02-12 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0