men TIIIIID!

HERREGUD!
Var tar all tid vägen?!
Hur ska man hinna allt?!

Va i Vetlanda i helgen, grymt att va hemma...
Men det vart ju inte mycket lugn tid över...
Fara hit och dit, och kolla på underbara Maja!
Sjukt fin tjej!!

Men som nu!
Kom hem igår, har inte hunnit packa upp!
Stökigt här hemma...
Borde träna! Måste jobba lite sen ikväll...

Har bara ikväll att göra allt detta på!!
För imornkväll är det jobbaktivitet!
På onsdag ska jag träffa Linda
På torsdag måste jag fixa lite på stan, o tvätta me...
På fredag kommer förhoppningsvis Matilda =)

Och JO jag ser fram mot allt, men det känns som om tiden springer ifrån en och man hinner inte med...

Är bara denna veckan i Gbg, sen är det Sthlm två veckor, hem en, Stockholm igen o sen Frankfurt...
Det betyder att jag inte är hemma i min lägenhet så mycket och jag är en sån som behöver ta det lugnt och slappa för att orka!
Därför känner jag att träningen kommer bli extremt lidande denna månaden =(
Ska ut och gå lite senare, sen går jag till jobbet varje dag, så det blir ju alltid något...

Dags att ta  tag i det här hemma...

Bild på finaste:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0