The world should revolve around me...

oh yes!
Älskar den 24:e... För då är 25:e så HIMLA nära!!
Och 25:e är väl ett väldans trevligt datum, don't you think?

Fixat med räkningar och sånt där idag...
Går nog ihop ;)
Dock är det lite drygt att betala CSN... Meeen meeen, det kunde ju vart värre =)

Tror jag ska iväg o köpa dator ikväll...
Eller i a f kolla upp vilken det blir. För tanken att va i Sthlm i två veckor utan dator är inte bra...
Inte bara för min sociala bit utan för att kunna göra allt praktiskt, boka resor, göra utbildningar etc...

Nä hä!
Nu ska jag vattna blommor, sen upp till kompisen o kika datorer...
Skönt med folk som kan sånt där, själv fattar jag inte halv sju =/

Tataa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0