Trots...

...att man har ett toppenjobb
...att man trivs som fisken i vattnet
...att humöret borde vara på topp

Så får detta vädret (eller nåt) mig att rysa bara på tanken att gå ut idag igen!
Borde verkligen verkligen gå o träna jag vet... Men jag vill inte alls =(
Det är kallt ute, och jag borde ta tag i jobbandet och kursen som jag läser, i stället för att träna...
Så det blir nog att göra det ikväll i stället!
LOVAR att jag ska träna imorn i stället!

Tror jag hamnar framför tv:n under en filt med varm choklad ikväll i stället...
Låter 300 ggr bättre än att springa ut i detta kalla väder :/

Hej då

Kommentarer
Postat av: Tulda

Tycker ja du gör rätt i, samma här... Orkade inte idag jö BRR

2009-02-18 @ 21:05:35
URL: http://ladymidnight.wordpress.com
Postat av: Emma

Tycker att det lät som ett väldigt sunt val =)

2009-02-19 @ 10:33:12
URL: http://kurjenkallio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0