Vetlandia imorn...

Imorn blir det jobb och sen är det hem till stan som gäller...
Hem och kolla på finafina Maja =)
Åh va jag längtar!
Har köpt så fina grejer!!!
O även om jag lovade mig själv att inta köpa rosa om det blev en tjej, så kunde jag INTE motstå den gulliga bodyn!
SJUKT SÖT!

Ska va mycket hemma hos mor o far i helgen =)
Känns väldigt skönt, behöver prata av mig, och det går väldigt bra på fredagkvällarna =)

En vecka kvar på hemavdelningen i Göteborg, sen är det upp till Stockholm i två veckor =)
Sen är det en vecka i Göteborg, sen upp på utbildning i Stockholm och efter det en vecka i Frankfurt...
O sen är det april...
Man kan säga att tiden går fort när man har kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0