Nästa: GÖTEBORG

Idag går min officiella flytt till Gbg av stapeln!
GUD så skönt!!
Hade ju tänkt att avsluta min Vetlanda period med en utgång igår...
Men jag vart lite halvsjuk, ont i huvudet och i halsen, så det blev sängen redan 23.00 för min del!
Och något säger mig, att det var det bästa som kunde hända...
2 månader i Vetlanda räcker för min del!!
Man hinner ställa till det för sig på så kort tid... lite imponerande...

Men, imorn är det ny dag, nytt jobb, nya möjligheter!!
Gud vad jag längtar!

There is no other way than forward...

Don't look back in anger...

Hejja mej, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: michis

såå glad för din skull tjejen!! det här kommer bli TOPPEN =)

2009-01-18 @ 19:57:12
Postat av: Tilda

sweeeeet gumman! :D PÖSS

2009-01-29 @ 21:54:20
URL: http://ladymidnight.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0