Rosa moln...

Åh jag älskar rosa moln...

Allt är så bara så bra =)

Det kan nog beskriva första jobbveckan!
Jag har haft så otroligt kul! Vi är ett grymt gäng på 24 personer, som kommer ha ett av de bästa åren tillsammans!!
Trainee gruppen 2009 går inte av för hackor!!
Jag har snackat engelska hela veckan, fått snabbgenomgångar på nästan alla av bankens avdelningar... Vi har haft teambuildingövningar, lagat mat och skrattat otroligt mycket under veckan!! Toppenvecka helt enkelt!!

På måndag börjar jag på min hemavdelning!! Åh jag vill bara komma igång =) Jag har fått världens bästa jobb och jag kommer lära mig så otroligt mycket!!! Detta året är det fullt ös, Malin på topp varje dag!

Nu kör vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0