*blingbling*

Jaaa, här sitte rjag en söndagkväll och suktar efter lite sällskap...
Oscar har åkt till Eksjö, och efter fem dagar med konstant sällskap (som jag älskar) så känns det väldigt tomt såhär på söndagskvällen... Bittert...

Va i Eksjö i onsdag-torsdags... Kollade när min man blev befordrad/anställd! Stilig kille alltså! =)

Midsommar har vart lugn... No fjortisfylla här!!
Firandet vart i Murum, god mat, massa mat, kub, tidig kväll! Massa skoj!

Igår va vi hos kompisar... Käkade vildsvin för första gången i mitt liv =) Höll en lite Ally på 8½ månad som somnade i min famn. Mys*
Vidare mot Göteborg! Haft en mysdag här!
Vart i Haga och nere på stan. =)

Och nu så har han åkt... Mitt hjärta...


Imorn börjar en ny arbetsvecka... Jobbar bara två till, sen har jag semester...
Och halva traineeprogrammet har gått... Bad bad bad*


Nä, fix inför imorn, sen sooova*


Kärlek


För övrigt.... Borde inte Arla veta att man inte kan använda ordet "både" i följande mening: Mjölk gör mig både stark, snabb och snygg. Man kan inte ha "både" när det är tre saker som beskrivs! Suck...

Kommentarer
Postat av: Tulda

HAHAHA... mjölken liksom, hallå... pettitess... (stavas de så, malin?) :P pöss

2009-07-25 @ 21:05:06
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0