...'cause I know that you're the one...

Träningsverk... Joda!
Spelade brännboll igår...
Åh, insåg hur bra jag mår av att springa o sånt... Mina tankar på att verkligen börja ta upp fotbollen till nästa år finns kvar!! Åh det är ju så kul!! Meeeen, det är många många år sen jag spelade...

Snart är det lördag! Och DÅ får jag äntligen träffa Oscar*
4 veckors semester tillsammans *mys*
Inte många dagar kvar.... :) :)


Nu ska jag plocka i ordning här så min storstädning som jag hade för några dagar sen faktiskt håller :)



you shook me all night long - timo räisänen


Kommentarer
Postat av: Machuna

Dax att uppdatera nu malin. Vad händer i ditt lilv! SKRIIIIV

2009-10-14 @ 12:34:18
URL: http://machuna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0