Långa nätter

Haha va nära att skriva långa nötter där uppe och det hade verkligen vart skoj!
Hahaha! "långa nötter, där ute finns en värld av långa nötter" Emma, erkänn att det va kul!!!

Förra veckan tillbringades i Stockholm på bankens IT avdelning. Lärorikt för en annan som knappt vet vad en sladd är =) Tur att några kan det!!
Även helgen var i Stockholm. Trevlig AW på Anglais och Hotellet! Tidig hemgång vilket behövdes för oss tjejer som va slutkörda efter veckan!

Lördagen tillbringades på stan, där jag köpte mina numera favoritjeans!! Sen blev det hem, fixfix, fotboll, förfest och slutligen utgång på Berns.

Mycket trevlig helg, men nu ska det bli så skönt att komma hem! Inte vart hemma i lägenheten på en och en halv vecka i och med att det va Kalmar förra veckan! Ännu värre är att jag inte har träffat min Oscar på två veckor!! Det gillar jag inte! Men nu är det bara någon/några dagar kvar sen är jag fullt lycklig igen!

Magkatarren vill inte riktigt ge med sig... Och huvudvärken kommer och går! Vek som människa, jag vet...

På lördag är det dop! Och jag, moi, ish, I ska bli fadder. Och ja det är samma sak som gudmor! =)
Jag är riktigt riktigt stolt över detta!! Maja, min finaste Maja!

Snart framme i Götet och inga signalfel än! Men man ska inte ropa tjohej innan man är framme på perrongen!

Nej mina vänner*
Denna veckan är den veckan då jag kommer att ta igen mig fullständigt! Tänk va lite kärlek och omtanke kan göra!




All you need is love* (från alla möjliga håll och kanter)

Kommentarer
Postat av: Emma

Moahahaha, långa nötter =D

Förresten Malin, vek som människa är bara bullshit. Underbar är mer på pricken =) Puss

2009-06-09 @ 11:08:43
URL: http://kurjenkallio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0