My Valentine♥

Men OJ!
Jag är så mäkta förvirrad....
Klockan är 19.12 och inte en endaste gång under denna dag har jag stressat!??!
Allt har vart lugnt och fint, jobbet var lugnt, kunde gå tidigare och klippa mig, sen köpa Oscars present, handla och vidare hem....
Har även hunnit äta och tvätta... Och inte än är jag stressad.

Inte än har jag sprungit runt som en dåra med hjärtat i halsgropen av alla "måsten"...

Nej, i stället ska jag unna mig en riktig latkväll.... Hade visserligen hunnit träna, men då jag har bestämt att detta är en "måste"-fri tänker jag i stället pyssla hemma, färga håret, lyssna på Timo och bara må bra...

Jag älskar såna här dagar, när de väl kommer är de mer än välkomna. 
Det är ju egentligen inte förän man inte har dessa dagar längre, som man först saknar dom...

Japp, och det var dagens visdomsord/klyscha...

Lev väl♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0