Nagel i ögat =)

Vissa människor är som en nagel i ögat... Dom är irriterande och gör ont, liksom i vägen...
Meeen som med allt irriterande i ögat så kan man bara blinka några gånger, och puts väck: borta =)
Så därför ödslar jag inte mer energi än såhär på det... Några få rader, det är lagom ;)


Helgen har vart amazing!!!
Min käre vän opererade sitt knä i  måndags så han har vart här sen i tisdags... Att ha någon att komma hem till, möta upp för lunch, gå och handla med är GULD värt.... Han är guld värd.
Hade finbesök från Sthlm o Lund torsdag o fredag med! Och vilka dagar det var! Fredagen kan nog ha vart en av de bästa jobbdagarna hittils. Vilka visdomsord... Skönt att höra dom!!

Fredagkväll bar det av till Murum, till Oscars bror, svägerska och familj =)
Lördag ner till Vetlanda och dop för Maja* Som jag numera är gudmor till! OCH en mycket mycket stolt sådan!
Det är en speciell känsla!!

Söndagen började med en välbehövlig sovmorgon, sedan en promenad på domänerna ;)
Söndagsmiddag och tillbaka till Göteborg...

Ensam här i några få dagar, onsdag kväll är det ner till Eksjö, då mitt hjärta tar examen på torsdag. Sen är det midsommar, och  jag jobbar inte denna midsommar!! I like it...


Undra om man ska fortsätta kolla på filmen på 5:an som är äckligt fylld med klyschor:

Ful tjej, inga vänner, mot alla odds blir hon skolbalens drottning. Slår alla populära kids på näsan. Blir upptagen av sitt mission och vänder vännerna ryggen... Hmm, HUR ska detta sluta...


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0