schleten

Oj oj oj
Tisdag kväll...

Vart Kalmar i helgen!!
Riktigt najs helg!! Mycket galenheter!
Toppenhelg helt enkelt* TACK!!

För övrigt...
Så är det sådär... Magkatarren är här o spökar igen...
Somnar även så himla sent så det blir inte många timmars sömn...
Plus att matlusten är kind of gone...


Inte lätt när det är svårt så att säga... Det är mycket som springer i huvudet just nu,  och minsta lilla motgång tar väldigt väldigt hårt... Och jag gör mitt bästa! Jag försöker hinna med allt, träffa alla som jag ska, prestera på alla ställen...
Tyvärr sliter det på mina relationer... Det gör mig ledsen, otroligt ledsen!
Och det värsta är att jag inte riktigt vet hur jag ska lösa det... Lite kort på energi just nu.
Så just nu hoppas jag på det bästa, vilket betyder att jag hoppas att det blir bättre med tiden... För just nu orkar jag inte ta tag i det....

Stå ut med mig...



Långa nätter - Melissa Horn

Kommentarer
Postat av: Emma

Darling, ska jag fixa en stand in åt dig ett par veckor? Låter som du skulle må bra av det. Tänker på dig och saknar dig massa! Puss

2009-06-03 @ 10:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0