ATTACKERAD!!

Idag, när jag är på G hem från affären, går allmänt o "fluffar" och pratar med mor i telefon... Rätt va det är ser jag en tygpåse slängas upp mot min arm, jag får en smäll på armen!!
"OJ" säger jag och vänder mig mot personen i fråga (antog att någon skulle upp me påsen på ryggen eller nåt)... Synen jag möter är en person som står o illglor rätt in i ett skyltfönster!!
"Var är min ursäkt" fladdrar det förbi mitt huvud! Hon tittar inte ens åt mig!!

Och DÅ inser jag att människan slog mig med flit!!! Människan använde sin väska för att slå till mig på armen!!!  MED MENING!!!!

Jag vart ju lite lätt chockad jag fortsatte gå... Sen blir jag vansinnig och vänder mig om igen, hon står fortfarande o glor i skyltfönstret...

Jisses!! HUR många ggr har man inte gått hem på natten utan att bli attackerad... MEN när man är ute o går en solig söndag i lugna Johanneberg, DÅ får man en smäll av en tant med tygpåse!!!!

Herregud var är världen på väg!!

Har lyckats pallra mig i väg o träna idag i a f!! O när jag kom ut från träningen så regnade det!! Suck, bara att bita ihop o gå....

Trots mina motgångar idag så är det den bästa söndagen på länge... =)

Cheeeeez(y) is all you need ;P

Kommentarer
Postat av: matulda

HAHAHAHA!! Se upp Malin! :D

2009-03-23 @ 10:05:15
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0