Go with the flow...

Jag tror att det är bra att vara impulsiv... Till en viss del...
Många av mina större beslut jag har gjort har vart impulsstyrda, ibland blir det bra och ibland blir det dåligt. Det som de har gemensamt är att det var det som verkade vara det bästa valet då... Det som gjorde mig lycklig just då...
Är det dåligt? Måste man tänka efter flera gånger innan man gör något? Gör man det kan ögonblicket gå en förlorad...

Visst, alla mina impulsstyrda beslut har inte vart de bästa, men de gjorde att jag hade himla kul en kort stund eller en längre tid...

Nu tänker jag köra på impuls! NU mår jag bra =) Otroligt bra!! Varför måste jag då stanna upp och tänka "var det här verkligen det bästa sättet att göra det?" bara för att någon ifrågasätter mig...
Men å andra sidan är det jag i ett nötskal. Så fort alla andra tycker att jag har gjort rätt så är jag nöjd, det är först när någon ifrågasätter mig som jag börjar tänka om...
Men jag tänker inte göra det nu! Jag mår bra, och jag är lycklig...
Denna gången vägrar jag tänka om bara för att någon ifrågasätter mig... Det känns alldeles för bra för att göra det... =)


Emma, märker du vad som händer med min rationalitet? ;)



Ni vet såna där rosa moln... Dom finns!!♥



/M


Kommentarer
Postat av: Tulda

hejja dig Malin!!! Du e bäst!

2009-03-28 @ 10:43:08
URL: http://ladymidnight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0