@Götet

ÄNTLIGEN HEMMA!!
Gud jag trodde verkligen att jag inte skulle komma hem idag!!
SJUKT lång kö till biljettautomaterna i Sthlm, tåget var sedan försenat... PLUS att loket var sönder så det kunde inte komma upp i hastighet så fort som det normalt gör...
Trots allt det var jag bara en halvtimme efter beräknad tid hemma =)

Tur att humöret är på topp ändå!

Stegtävlingen på jobbet går galant!
Ligger före riktmärket, och bättre kommer det bli när jag är hemma och kan träna lite med =)
Guttans!

Ska packa upp lite, sen är det sängen som gäller

Imorn en sväng ner på stan =) Underbara götet!
Fina Götet!
Man är varmare i Götet, väskan rullar lättare i Götet, man är hemma i Götet =)

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0