How good can it be...?

Söndag... Ligger i soffan med en dator i knät, kikat lite på Robinson (hejja Erik, Myresjö-anda!!!!), slökollar på Simpsons just nu, ligger o funderar allmänt på hur bra jag har det =)

Har haft en oförskämt bra helg, hur bra får man ha det?
Tydligen sjuuuuuuuukt bra :P

Skippade träningen i fredags o va o fikade me Emelie i stället =)
Vilket gjorde att mina steg/dag har gått ner, men det är ändring på det idag!!
Fredagkvällen slutade extremt bra!

Lördagen var fixardag här, medan jag lekte hemmafru, och även ibland lyxhustru fick jag min TV-bänk uppskruvad =)
Blev väldigt bra!!! Sen blev det en promenad i det vackra vårvädret!!
Laga gourmetmat och en liten sväng ner på stan på kvällen...

Nu blir det kycklingsallad och en liten sväng till affären =)

Ikväll blir det träning!! =)

Life is good!! Ut i solen...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0